Wat is een gangbaar tarief voor een freelance allround 3D animator (Autodesk Maya)?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben een beginnend allround 3d animator met Maya (±1 jaar ervaring). Ik beheers een goede basis van Modeling, texturing, rigging en animating. Aangezien ik een hekel heb aan prijsvechters in de b2b markt wil ik een eerlijk tarief neer gaan zetten. Vandaar dat ik deze vraag stel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Een vriend van mij is een Visual Designer/Filmmaker met 1,5-2 jaar ervaring ondertussen. Hij heeft mij verteld dat hij tussen de 50 en de 80 euro per uur kan vragen. Gezien jouw jaar ervaring en je functiebeschrijving zou ik zeggen dat je 50-60 euro per uur zou kunnen vragen.

Dit alles onder voorbehoud aangezien het tarief sterk afhankelijk is van de geleverde producten/diensten die jijzelf kan leveren.

Toegevoegd na 32 seconden:
Hij is gespecialiseerd in 3D animatie overigens.