Er zit een soort tussenpersoon tussen jou en waar je normaal zo iets zou afsluiten. Die tussenpersoon zorgt er dus voor dat er van alles aan de strijkstok blijft hangen maar het is wel betrouwbaar. De mensen die je bellen weten hoeveel ze gaan betalen en als jij informatie hebt waarvoor ze dat bedrag willen neertellen dan kan het lopen.

Beter is het natuurlijk om een beldienst bij je provider af te sluiten maar als dit de oplossing voor jou is kan het ook. Of je er rijk van wordt ligt dus aan wat je met dat telefoonnummer gaat doen en vooral hoe je je potentiële klanten gaat bereiken.