Waarom roept Carpet Right al maanden dat ze ALLEEN DEZE zaterdag 40% korting geven?

Tot vervelens toe hoor ik het spotje van Carpet Right dat ze ALLEEN DEZE ZATERDAG 40% korting geven op laminaat en tapijt.

Is er nog iemand die dat gelooft en mag je dat van de reclamecodecommissie maar iedere week blijven herhalen, terwijl de boodschap inhoudelijk gewoon onjuist is (ik weet het dat geldt voor veel reclame, maar ik wil de vraag beperken tot Carpet Right)?

14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad tot vervelens toe. Ik ga daarom ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere keer als dat spotje komt, roep ik dan ook: "Alweer korting!". Ik ben blij dat het meer mensen opvalt, want dit is dus bedrog. Volgens mij is het zelfs al meer dan een jaar 40% korting. Wedden dat ze eerst de prijs 40% (of meer!) verhoogd hebben en daar de korting op geven!?
Schande, maar blijkbaar werkt het.
paulus811
14 jaar geleden
Geen idee of het werkt, ik kan niet inschatten of het goed gaat met die tent. En ik kom er juist niet omdat ik me aan deze spot irriteer.

Het beste antwoord

Dat bedenken de reclamejongens..... Deze jongens zijn slimmer dan jij en ik.... Als zij iets bedenken dat loopt iedereen erin.... Pas op voor de reclamejongens!
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja er zijn mensen die dag geloven en inderdaad morgen naar carpetright gaan. Bovendien geeft het een klant het gevoel snel te moeten beslissen en dat is meestal voor de winkel interessant. Qua reclamecodecommissie kun je het natuurlijk aankaarten en wellicht wordt je wel in het gelijk gesteld, aan de andere kant geven ze die korting waarwschijnlijk maandag niet en dan is het weer gewoon waar... Kwestie van niet intrappen dus en lekker links laten liggen die winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat 'Totale Leegverkoop', 'Opheffingsuitverkoop' en al dat soort kreten kennelijk nog steeds argeloze kopers aantrekt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor het spotje ook regelmatig. Het is gewoon een slechte manier van reclame maken, veel mensen trappen er nog in ook. Mij zien ze daar niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het irriteert de mensen en dan valt het extra op,en dat is nu net de opzet van zulke reclame"s.En Carpet Right heeft iedere dag 40% korting al een jaar of tien zeker..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame maken is legaal liegen, zolang het niet verboden wordt, gaat het maar door...

Bijvoorbeeld die Cillit Bang reclame, dan zie je een vuile vloer en dan wordt er aan de onderkant een streep schoongemaakt en vervolgens nog een streep bovenin beeld en dan zie je dat alles helemaal glanzend schoon... Hoe kun je dat nu geloven? Maar het mag gewoon...

Van CarpetRight precies zo, maar het wordt niet verboden, dus wij blijven die onzin veel vaker dan ons lief is zien, keer op keer...