Ik ben acceptant van de VVV bon. Nu heb ik een bon gekregen met een C deel eraan. Wat moet ik hiermee?

Ik heb zojuist een bon ontvangen met het C deel er nog aan. Het A deel is de bon zelf die ik dien in te zenden. Normaal is het B-deel voor mijn eigen bewijsvoering. Echter heb ik nu ook een C-deel ontvangen aan één van de bonnen. Ik vermoed (ik weet niet of het zo is) dat het C deel normaliter de verkoper dient te behouden, om aan te tonen dat de bon verkocht is of zoiets. Maar wat moet ik nu met deze bon en welke delen dien ik in te sturen ter verzilvering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wat te doen als...
• U een VVV irischeque ontvangt met A- en B deel:
U kunt de cheque accepteren, u heeft een goede cheque ontvangen.
• U een VVV irischeque ontvangt met alleen het A-deel:
De VVV irischeque weigeren en de consument verwijzen naar de VVV.
• U een VVV irischeque ontvangt met A-, B- en C deel:
VVV Geschenkbon bv te Leersum bellen en de op de cheque vermelde
nummers doorgeven. Er kan direct voor u gekeken worden wat met deze
cadeaubon aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn meerdere opties waarom het Cdeel er nog aan zit,
de verkoper van de bon is vegeten het deel er af te scheuren,
de bon is afkomstig van diefstal of overval. +