Wat kost een track en trace systeem voor een pakketdienst?

Ik wil een pakketdienst gaan beginnen en heb dus een track en trace systeem nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goed track en trace systeem vereist printers, handscanners, website en software. Alleen al voor de software moet je rekening houden met zon 5-10k.

Antwoorden (1)

De track and trace systemen die TNT gebruikt zijn peperduur of zelf gemaakt/laten maken - wat ook enorm duur is voor een zelfstandig ondernemer.

Wat je zou kunnen doen is iemand een website laten maken die je handmatig kunt bedienen (dus erop zetten wanneer het pakket bezorgd zal worden). Of gewoon via email werken. Een email sturen bij elke halte (aankomst bij jou, verwerken, onderweg)