Tegenwoordig wel. Van dit geld krijgt de directeur een vette bonus waardoor cliënten nog maar 1x per week onder de douche kunnen. Daarnaast wordt er bijvoorbeeld een.nieuw schilderij op gehangen en de kozijnen oworden geverfd zodat het minder opvalt dat het.meeste geld naar de directeur.gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
wat een onzin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo werkt het gelukkig niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geloof wat je wilt. Ik overdrijf uiteraard maar hier komt het wel op neer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zijn je bronnen, Niels?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat er niet om wat men wil geloven Niels, maar over hoe het werkelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hou ook helemaal niet van 'marktconforme' zelfverrijking en zeker niet op kosten van de gemeenschap maar dat wil niet zeggen dat dat dit altijd het geval is.
verpleeg te huizen zijn verantwoordelijk voor hun eigen continuiteit. Winst maken dus een eigen vermogen hebben is noodzakelijk om te kunnen investeren en de continuiteit te waarborgen.
ronron1212