Moet je onderdelen voor je product bij de officiële producent aanschaffen ?

Stel je wil een tablet produceren en op de markt brengen. Dien je dan de bedrading o.i.d. van een officiële producent te kopen ? Of kan je ook van een "tussenhandelaar" merkloze kabels kopen en deze gebruiken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe ga je om met de begrippen "kwaliteit" en "garantie"?

Je klanten zullen een degelijk produkt wensen en als jij dat kunt verzorgen met merkloze spullen dan mag dat. Je mag dan niet claimen dat jouw tablet bestaat uit merk-spullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, bij sommige producten is het wel zo dat het alleen dat merk moet zijn.
Maar bijvoorbeeld een oplader voor mn telefoon kan ik voor de iPod gebruiken. Je bent daar vrij in.