Wij willen meer weten over de Trademart [Utrecht], heeft iemand daar advies over?

Wie staan er allemaal? Wat kun je er zo al zien? Wat doen ze er precies?

We vinden de site van trademart niet duidelijk of informatief.
En verder kunnen we er niet zoveel over vinden.
We zijn beginnende ondernemers,[o.a.klein speelgoed] en je wordt doodgegooid met info daarover, maar niet wat je weten wil natuurlijk;-)

info over trademart, dat zou fijn zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben er vroeger eens geweest toen ik nog een eigen winkel had en je waant je een kind in een speelgoedwinkel. Connecties gemaakt met een distribiteur van Amerikaanse artikelen, gewacht op zijn bericht, nooit wat van weergehoord noch terug kunnen vinden op internet :-(

Sommige dingen mag je ook niet in, behalve als je ook echt in die branche zit.

Hun site was toen ook al alleen maar van de standhouders dus daar is blijkbaar nog niet veel in veranderd naar jouw vraag je oordelen.

Desalniettemin moet je echt een keer gaan als je kunt, want ik vond het voor de rest een hele belevenis!

Toegevoegd na 3 minuten:
Mag ik dan mee? ;-)