Mag je in Nederland flyers verspreiden of heb je daar een vergunning voor nodig?

ik wil voor een bedrijf flyers verspreiden, ik snap dat bij bepaalde stickers je deze niet mag/moet posten maar is dit verder mogelijk zonder vergunning etc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor het huis-aan-huis verspreiden van reclamedrukwerk is geen vergunning nodig. Uiteraard geen drukwerk naar binnen gooien in de huizen met nee-nee sticker.
Computoon
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je bedoelt in een winkelcentrum of zo of een markt. Dat mag niet zonder vergunning van de gemeente. Ook achter ruitenwissers van auto's is niet toegestaan zonder vergunning. Maar ga je een woonwijk in en doe je die in de brievenbussen of geef je ze aan ( niet winkelende) mensen dan heb je geen vergunning nodig. Maar vraag het voor de zekerheid even na in de gemeente waar je woont. Misschien hangt het ook af van de flyers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil ze indd gewoon in de brievenbus doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vrag het even voor de zekerheid maar ik denk niet dat je er een vergunning voor nodig hebt. wel navragen want ik neem aan dat je tel of adres erbij staat. Dan kunnen ze je makkelijkk opsporen ;)
Mag gewoon hoot