KW = kruidenierswaren

Wat valt daar allemaal onder?
De afdeling kruidenierswaren wordt opgedeeld in de voedingswaren en de overige producten (non food)

"Voedingswaren omvat de volgende groepen:
• Koffie en thee
• Snoepgoed
• Koek
• Ontbijtvervangers zoals cornflakes en ontbijtkoek
• houdbaar brood
• dieetproducten, bijvoorbeeld producten van Zonnatura
• broodbeleg
• wereldgerechten zoals nasi en sambal
• Pastagerechten zoals macaroni
• Soepen en producten bestemd voor soepen, bijvoorbeeld maggi
• Babyvoeding
• Houdbare melkproducten
• Frisdrank
• Alcoholische dranken zoals wijnen
• bieren
• chips
• zoutjes
• suiker
• groentenconserven, bijvoorbeeld van Hak
• visconserven, zoals tonijn in blik
• vruchtenconserven, zoals ananas in blik

de non-food wordt opgedeeld in:
• Cosmetica
• dierenvoeding
• Tijdschriften
• Babyspullen, bijvoorbeeld luiers
• schoonmaakmiddelen, zoals allesreiniger
• schoonmaakmiddelen, zoals sponzen
• wasmiddelen
• plastics, zoals plastic zakjes en vuilniszakken"

Als ik het zo zie, omvat 'KW' het grootste deel van de supermarkt.
Computoon
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in de supermarkt staat KW voor kruidenierswaren, hieronder vallen alle producten, behalve groente, vlees, zuivel, boter, kaas, diepvries, salades en brood.
Een manager, leidinggevende of beheerder is iemand die managementactiviteiten beoefent.
Management is het bij elkaar brengen van mensen om samen een gewenst doel te bereiken. Management omvat het hebben van een visie, het maken van een plan (planning), dit (laten) uitvoeren en dit eventueel (laten) controleren en bijsturen. Onderdeel is ook het verzamelen van de benodigde middelen in de vorm van mensen, geld, techniek, grondstoffen, etc.; alles wat nodig is. Bij voorkeur effectief en efficiënt.

Management kan zowel op persoonlijk gebied betrekking hebben, als op organisatiegebied.