Bestaat er een mogelijkheid om anoniem evaluatieformulieren digitaal toe te zenden?

Ter verbetering van de dienstverlening van mijn onderneming heb ik in een Word-document een evaluatieformulier opgezet. Ik ben van plan deze te sturen zodra een opdrachtgever akkoord gaat met een offerte. Ik denk dat het wat laagdrempeliger wordt en dat mensen eerlijker het formulier invullen als dit formulier anoniem naar mij toegezonden kan worden. Ik vraag me echter af of afgezien van dit per post toe te sturen, er ook een mogelijkheid bestaat om het formulier digitaal toe te sturen, maar dan anoniem. Bijvoorbeeld in vorm van een soort drop box.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (2)

Als je een website hebt kun je je webbouwer vragen een formulier te maken waarin iemand anoniem de vragen kan posten.

Wel is het slim wat controles in te bouwen om misbruik te voorkomen, of dat deze pagina alleen toegankelijk is voor je klanten. Dat is op verschillende manieren te regelen.

Als je geen webbouwer hebt dan weet ik er wel een.... (ik ben er zelf een hehe)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe uitgebreid je Word-document is weet ik niet, maar je kunt het ongetwijfeld omzetten naar een Google formulier. Dat is gratis en je klanten kunnen het formulier direct online en anoniem invullen.