ls je bedrijf nog niet gestart is dan kan het niet, wel kan je een plan schrijven hoe je wilt dat het er uit komt te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ten eerste wat versta jij precies onder een micro analyse?

Ten tweede voor een starter zijn slechts een paar zaken belangrijk:
A. Heb je enig zicht op een aantal klanten? Voor de korte termijn belangrijk.
B. Is je product/dienst uniek genoeg om de concurrentie aan te gaan?
C. Ben je zelf commercieel genoeg en een goed organisator om dit in goede banen te leiden?

Ten derde kun je via de Kamer van Koophandel zgn. starters sessies volgen waarin je veel tips kan krijgen krijgt.

Ten vierde kun je via de Kvk online een ondernemingsplan invullen. Kijk even op de link
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kuint gebruik maken van het One-Page-Strategic-Plan van Gazelles

Het plan:
www.gazelles.com/strategic_planning.html

Handleiding:
http://www.businessconnect.com.au/Documents/Articles/RH-How_to_one_page_plan-VH.pdf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kamer van koophandel is daarvoor en kom wel met een goed plan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit eigen ervaring moet ik zeggen dat ik het ondernemersplan van de Rabobank het meest logische vind om te gebruiken. Zij gaan in dit plan dat je gratis kunt downloaden in op alle aspecten die van toepassing zijn op een bedrijf...

Het belangrijkste in dit alles is dat als je zogenoemd vreemd geld nodig heb dat die bank/financier een goed en duidelijk overzicht moet krijgen...