je moet bedrijven persoonlijk benaderen bijv. als je theekopjes wilt verkopen moet je naar een theekopjes fabrikant en vragen of ze aan jou willen leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een eigen webshop wilt starten dan is het niet zo verstandig om als dropshipper te handelen. Weeg de nadelen voor jezelf af t.o.v. de voordelen.

Jij als verkoper en webshop-eigenaar bent volledig verantwoordelijk voor de eventuele misstanden en tekortkomingen van het dropship-bedrijf waarvoor jij verkoopt.

Heb jij een aantal bestellingen geplaatst en betaald die zij zouden leveren en deze zou failliet gaan? Dan ben jij al je betaalde geld kwijt. Je hebt totaal geen invloed op de aftersales. Als de leverancier het laat afweten dan ben jij ook de klos.

Bovendien kom je vaak met klanten en je leverancier in de knoei bij retourzendingen, defecten, foutief geleverd artikel en annuleringen.

Probeer alles zoveel mogelijk in eigen beheer te houden, de inkoop, verkoop, verzending maar ook de aftersales.

Veel succes met je webshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropshippers zijn niet makkelijk te vinden via zoekmachines, dit komt omdat deze niet vaak gebruik maken van promotie via advertenties etc. Een van de bekenste en betrouwbaarste dropshippers zijn pixmaniapro.nl.

Verder zijn er vele sites die gesponserde dropshippers op een rijtje zetten.

Hieronder een overzichtje:

-prijs: 97,-

http://www.paypro.nl/producten/WebwinkelSuccesnl_|_Dropshippinglijst_Pakket_2/8650/18163
_________________________________________________

-prijs:12,95

http://www.paypro.nl/producten/Dropshiphandleiding/9590/18163

_________________________________________________

-prijs:47,-

http://www.paypro.nl/producten/WebwinkelSuccesnl_|_Dropshippinglijst_Pakket_1/8651/18163
_________________________________________________

prijs:5,95

http://www.paypro.nl/producten/Dropshipper_lijstz/8605/18163
_________________________________________________

Vergelijk de pakketen goed, sommigen zijn best duur namelijk. Denk er wel bij dat wie wil verdienen eerst moet uitgeven. Wat ik ik verder nog kwijt wil is dat het altijd handig is dat een kapitaal hebt om met je webshop te beginnen. Het is namelijk zo dat er een regelwetgeving in nederland is dat consumenten 14 dagen retourrecht hebben zonder hierbij een specifieke redenen voor te geven. Dan zit je dus eigenlijk vast met een voorraad uiteoindelijk die je ook weer kwijt moet raken. Lees hier astublieft meer over, http://twinklemagazine.nl/weblog/2011/09/dropshipping-is-een-middel-mag-nooit-een-doel-zijn/index.xml .

Veel plezier en succes met je project

M.V.G

RyanS