Ik wil schoenen laten ontwerpen.Het liefst wil k graag schoene late ontwerpen een ander land,maar wil geen grote hoeveelheden.wat moet ik doen?

je kan op meiboutique en prey of shoes ontwerpen. maar er zijn veel te weinig andere opties.ik wil zelf bepalen hoe de schoen eruit komt te zien.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Toegevoegd na 2 minuten:
spelfoutje.. het liefst wil ik graag schoenen laten ontwerpen in/uit een ander land.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien kun je dan eens contact opnemen met een van de Nederlandse schoenontwerpers.

Wil je voor jezelf een schoen laten ontwerpen, dan zul je een dikke portemonnee mee moeten brengen.
Maar wie weet?
Alexander Fielden werkt momenteel in opdracht voor klanten.

http://www.frankzweegers-kunst.nl/tag/nederlandse-schoenontwerper/

Jan Jansen (Nijmegen, 6 mei 1941) is een van de bekendste Nederlandse schoenontwerpers.
Misschien zoekt die wel nieuw talent.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Jansen_(schoenontwerper)

Als het uit een ander land moet zijn, kun je in
"dat andere land", op zoek naar schoenfabrikanten
en/of schoenontwerpers.