Wat is de beste plek/site op internet om een betrouwbare zakenpartner te vinden?

Ik zit met een idee, wil daar iets mee gaan doen, maar heb niemand in mijn eigen kring die wil ondernemen. Ik zoek daarom buiten mijn kring naar mensen die willen gaan ondernemen. Waar op internet komen dit soort mensen bijeen. En waar moet ik op letten c.q. voor oppassen?

Kernwoorden zijn: horeca, audiovisuele prikkelingen, culinair en onthaasten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het lijkt mij duidelijk dat een zakenpartner vinden, buiten je eigen kennissen- vrienden- familiekring, risico's heeft. Maar als dat per se zo moet, hoeft dat geen bezwaar te zijn, als je je maar van die risico's bewust bent.

De "hallo!community", een initiatief van de Kamer van Koophandel, lijkt me voor jou een prima startpunt. Volgens de site is dit een netwerk van meer dan 40.000 ondernemers. En er zijn natuurlijk altijd zakenmensen die geinteresseerd zijn in goede ideeen, om daar hun geld in te investeren.

http://hallo.kvk.nl/hallo/default.aspx

Je kunt je er gratis inschrijven, en mee gaan doen op het forum, over de meest uiteenlopende onderwerpen. Je kunt daar gewoon gaan lezen, en kijken hoe anderen dit aanpakken. Ook kun je mee gaan doen in een lopende thread, je kunt er de vraag stellen die je hier stelt, en je zou kunnen overwegen er zelfs een oproep te plaatsen.

Het lijkt mij dat als je mee gaat doen op dat forum, je er van leert, maar ook door allerlei contacten je netwerk uit kunt breiden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank hiervoor!