welke website kan ik betrouwbaar en goedkope (verschillende) producten in kopen vanuit China of soort gelijke landen?

kan denken aan verschillende soorten producten, voorbeelden zijn gadgets, electronica, en andere producten. (vb. alibaba)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn favoriet: http://www.miniinthebox.com/

Verschillende dingen gekocht en binnen 11/2 week geleverd vanuit verweggistan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn favoriet: Dealextreme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dealextreme.com is een goede en betrouwbare site. Al meerdere keren spullen gekocht, geleverd binnen 2~3 weken. Prijzen zijn vaak goedkoper dan in Nederland en verzendkosten is bij de prijs inbegrepen. Betalen via creditcard of paypal is mogelijk.

Mijn ervaring is dat de kwaliteit van sommige spullen niet echt super is. De prijs is daar dan ook naar. Verpakking is ook beperkt, maar dat zit komt ook door de prijs. Let op, niet alle spullen zijn goedkoper. Soms is het aantrekkelijker om het in Nederland zelf te kopen.