Ik wil een horeca-gelegenheid in groningen openen, en wil graag elke zondag open zijn, hoe kan ik dit het best regelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn, ik hou van winkels, service en horeca gelegenheden die op zondag open zijn!
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
wat wil je precies gaan starten? groningen kent nl al 385 horecagelegenheden in de binnenstad, dus je zal wel een beetje je moeten onderscheiden, om kans van slagen te maken. echter de komst van een leuke nieuwe tent juich ik wel toe!

Antwoorden (1)

Ga naar de gemeente en kijk in de gemeentelijke verordeningen. Dan kan je zien welke bestemming een bepaald pand heeft, of je in een bepaald gebied open mag zijn op zondag e.d.

Ga ook naar de kamer van koophandel, die kunnen je ook informatie geven over het starten van een horecagelegenheid.