Kun je je bij de kvk nu inschrijven voor een datum in de toekomst (2 weken verder) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De termijn voor inschrijving in het Handelsregister is vastgelegd in de Handelsregisterwet 2007, geldend op 21-11-2011, en wel in Hoofdstuk 3, Artikel 20, lid 1.

"De opgave voor de eerste inschrijving van een onderneming wordt gedaan binnen een periode van twee weken, die begint een week vóór en eindigt een week ná de aanvang van de bedrijfsuitoefening.

De opgave voor de eerste inschrijving van een rechtspersoon wordt gedaan binnen één week na het plaatsvinden van het feit ten gevolge waarvan de verplichting tot inschrijving ontstaat".....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus als ik het goed lees en begrijpt op 26 december inschrijven als ik op 1 januari wil beginnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26 December is 2E Kerstdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, je had gelijk :)

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan je doen
ronron1212
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
als het antwoord niet klopt zeg dan wat jij denkt dat het is en niet alleen een min
Het antwoord is correct