hoe vraag je iemand of hij een offerte van mijn bedrijf wilt?

Ik heb een loonbedrijf en wil er een uitzendbureau van maken ben nu dus aan het kijken voor landbouw bv's en ik heb er een paar gevonden nu wil ik via email vragen of ze interesse hebben in mijn diensten en of ze een offerte willen van mijn bedrijf.
Hoe zeg je dat in een goede en zakelijke manier?

Toegevoegd na 59 seconden:
"Hoe zeg je dat op een goede en zakelijke manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja ik heb er niet zo veel verstand van, ik ben pas dertien.
Misschien iets als:
"Beste .....
Heeft u altijd al bij een uitzendbureau willen werken?
Of kent u iemand die dat wil? Dan bent u nu bij het juiste adres. Wilt u contact op nemen met ......?
HEel erg bedankt!!

Vriendelijke groet, .....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een mailing maken in de emailvorm, dus kort en krachtig en wel zo dat de geadresseerde geintresseerd raakt. Dit kun je het beste doen in 4 tot 5 zinnen anders wordt het te lang en lezen de mensen het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een bevriende relatie vernamen wij dat U vaak/soms/regelmatig gebruik maakt van loonwerkers. Ons bedrijf "LOONWERKBV" heeft een jarenlange expertise op het gebied van............ Vanaf 1 januari jongstleden hebben wij onze serviceverlening uitgebreid met een nieuwe tak in ons bedrijf nl .........
Wij weten dat wij in staat zijn om zeer marktconcurrerend te werken. Een van onze medewerkers zal U gaarne een bezoek brengen om onze diensten in een meer persoonlijk gesprek toe te lichten en eventueel een offerte van onze diensten aan te bieden. Wij zullen U binnen enkele dagen benaderen of U belangstelling hebt in een persoonlijk gesprek.
Of zoiets