Hangt helemaal van jezelf af. Als je heel erg fan bent van M. jackson is dat het grootste drama van het jaar. Vervolgens geldt dat bv ook voor het drama van Apeldoorn. Maw waar ben je zelf persoonlijk het meest bij betrokken?
Het nieuws van de dsb is heel interesant nieuws om te volgen, omdat je ziet dat er heel veel emoties bij komen. Maar het grootste nieuws is het na mijn mening absoluut niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

qua nld denk ik toch het koningshuis.
qua de wereld michael jackson.
dus nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide beantwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo Michael?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michael Jackson??
nee, dit gaat maar om geld. Ik vond de afloop van koninginnedag veel heftiger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor de winnaar is de krediet-crisis... Het hele jaar gaat het er al over... En het houdt maar niet op...

Terwijl het niet eens waar is, want er is geen crisis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het jaar is nog niet afgelopen.
Nee, het is niet het grootste nieuws.
Nu dat DS weer de tijd krijgt tot a.s. maandag krijgen we wel weer een paar DSB-avonden op de TV.
Het zal een grote leegte achterlaten.
14 jaar geleden
Als zalm nog door het ijs heenzakt en Nout wellink de zak krijgt en als dan zelfs W.Bos fouten blijkt gemaakt te hebben. Dan worden we wereldwijd officieel gezien als een bananenrepubliek en is het het nieuws uit Nederland.