niks anders doen dan hoe je normaal doet. Meestal zijn de examinatoren hele relaxte mensen, die ook goed begrijpen dat je zenuwachtig bent. Zij zullen je al gelijk gerust stellen als je begint. Dat was bij mij tenminste zo. En vervolgens was de examinator constant met mijn instructeur aan het praten. Dus neem ook je instructeur mee achter in de auto dan kan ook nog voordelen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er vol zelfvertrouwen in. Blijf rustig. Je instructeur laat je niet voor niks afrijden. Het betekent dat je er klaar voor ben. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Initiatief nemen.
2 lessen voor mijn examen lukte het voor geen meter, mede omdat ik te veel afwachtte. De les erop was ik feller, nam initiatief, en dat is voor anderen ook duidelijk.
En niet overdreven gaan spiegelen, want dat kan onnatuurlijk over komen en de indruk wekken dat je 'niet jezelf bent' en het zo doet omdat je het zo geleerd hebt.

En het belangrijkste, zoals iemand op een forum postte: Niet te vroeg uitstappen!

Toegevoegd na 1 minuut:
(Er stond namelijk op m'n uitslagformulier van de TTT: Blijf jezelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral heel goed de theorie leren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan als je zenuwachtig bent naar de dokter gaan en een tablet vragen om wat rustiger te worden . Dit medicijn heet propanalol. Verder goed je best doen en mazzel hebben Dat alles goed gaat heel veel sterkte