Kan elke juwelier sieraden repareren/veranderen?

Ik wil van een oude broche een hanger laten maken, kan ik zoiets bij elke juwelier vragen of moet ik daar echt een bijzondere voor hebben?
Waarschijnlijk kan het bij een 'Treasure' ofzo niet, maar zoals bij Siebel of echt zo'n oud juwelierszaakje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor je kunt hiermee gewoon bij de juwelier terecht zoals Siebel dat je zelf al genoemd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet iedere juwelier waagt zich hier nog aan.
Ligt aan de juwelier of hij dit nog doet.
Ze kunnen het ook uitbesteden .
Ik vermoed dat een oud juwelierswinkeltje nog wel aan deze vraag zal voldoen.
12 jaar geleden
In de meeste gevallen repareren hun het zonder problemen. Maar als het sieraad niet te repareren is omdat het te beschadigt is kan het in hele kleine gevallen voorkomen dat het niet gerepareerd kan worden