wat is het verschil tussen hosting huren en hosting kopen ?

Ik vraag me wat al heel lang af maar nu kwam ik een site tegen http://www.hostingverhuur.com
Hosting verhuur dus maar hoe kun je iets verhuren dat je niet krijgt ? Je koopt toch die ruimte..

Graag antwoord hierop ik ben namelijk nieuw in de ict-wereld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je huurt voor een bedrag je eigen ruimte net als een apartement , je krijgt het pas als je zelf die ruimte koop. Dus als je de ruimte huurt blijft die eigendom van de eigenaar van de site en als je hem koopt betaal je wel meer maar is die ruimte dan ook van jou.