Van mij mag je, maar ik denk dat vakantie voor een zelfstandige is : geen inkomen in die tijd, dat is hel wat anders dan gratis vakantie
12 jaar geleden
Wie zou dat kunnen verbieden?
Je bent toch eigen baas.

Je afnemers zullen het wel op prijs stellen als je leveringen/dienstverlening gedurende je fysieke afwezigheid ongestoord doorgang vinden.
Goed personeel kan daarvoor zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met gratis op vakantie, iemand moet de vakantie toch betalen?
En als eigenaar van een bedrijf kan je zolang op vakantie als je zelf wilt, alleen gebeurt dat in de praktijk natuurlijk niet vaak, niet werken betekend geen inkomen.
Bovendien heb je klanten die verwachten dat alles gewoon doorgaat, dus alleen met goed personeel kan je ongestoord op vakantie, maar dan uiteraard niet gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantie kun je nemen wanneer jij wil. Alleen je zult hem prive moeten betalen. Je bedrijf mag dat niet betalen.
ronron1212
12 jaar geleden
Ja dat mag.

Echter mag dat ook als je werknemer bent bij een bedrijf.

Voorwaarde is dan wel (voor beide) dat iemand de vakantie betaald.