Mag je op de hogeschool stage lopen bij je eigen bedrijf?

Stel je staat ingeschreven bij de KVK en kan full time met je baan bezig zijn, mag je dan je stage gebruiken om je eigen bedrijf op te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Dat klinkt meer als een project, maar dat ligt eraan wat je stagedoel is. Overleg het eens met de studieloopbaan coach. Miaschien kun je als het niet kan, bij een ondernemer stage lopen, zodat je van hem/haar leert hoe een bedrijf op te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, u kunt niet stage lopen bij uzelf. Wel kunt u als uw werk aan de criteria voldoet vrijstelling aanvragen voor de stage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op school mag je alleen stage lopen in een bedrijf met minimaal 10 personeelsleden