Uitnodiging voor een beurs van een niet bekende relatie. Wat doe je hier mee?

Net kreeg ik in mijn mailbox 2 mailtjes m.b.t. de BKD in Maastricht. Eén uitnodiging met toegangskaart is van een bekende relatie. Met betrekking tot de uitnodiging met toegangskaart voor diezelfde BKD is van een bedrijf dat mij qua naam wel wat zegt. Maar waarvan ik vrijwel zeker weet dat deze niet tot mijn relatiebestand behoort...

Toch reageren en (2x) gaan m.b.t. die tweede kaart? Of deze (spreekwoordelijk) links laten liggen. Aangezien ik niet zou weten wie ik mee moet nemen...

Wat doe je hier mee?

Toegevoegd na 2 minuten:
BKD = Bedrijven Kontact Dagen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben in het verleden ook wel naar deze contact dagen geweest, maar heb ervaren dat je als klein bedrijfje totaal niet meetelt.
Voor jou is het misschien interessant om voor bedrijven te werken, maar er zijn natuurlijk colega's die niet anders doen en daarvoor de hele structuur in hun bedrijf hebben aaangepast, daar kan je meestal niet tegenop en dan ook nog de vraag wil je dat dan ook wel?
Ik denk dat je daar niet eens op zit te wachten, maar je weet maar nooit, soms rol je er zo maar ergens in.
Groeten Ed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geef ze ook weer door aan een andere relatie, wellicht is dat reeds zo gebeurd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou kunnen. Maar mijn relaties staan op de beurs, of gaan zelf naar de beurs, omdat ze kaarten hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan kun je het ook negeren en passen voor de uitnodiging, met dank aan de gevers...
Dat ligt er aan hoe belangrijk de onbekende relatie in de toekomst eventueel voor je kan worden? Kun je mogelijk zaken met hem gaan doen of zou je uit beleefdheid mee gaan?
Twee keer gaan is ook een mogelijkheid maar of dat leuk is voor je?
Ik vind de BKD nou niet echt een gaaf dagje uit..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben de laatste 2 jaar alleen de woensdag geweest. Maar vond de tijd te kort. Dus ga nu de dinsdag en als de tijd dan nog te kort is kan ik de woensdag altijd nog gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een goed plan.. ik wens je goede zaken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel... Aan de BKD van vorig jaar heb ik overigens wel een pokerverslaving aan overgehouden...