Hoe haal ik de KvK-gegevens van een Braziliaanse opdrachtgever op uit een Braziliaanse Kamer van Koophandel?

Een Braziliaanse opdrachtgever wil werk bij ons uitbesteden. Ik wil namen e.d. van de eigenaar(s) controleren en weten of het wel om een bestaande organisatie gaat. Hoe lang ze bestaan enzovoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Bij de Nederlandse kvk kunnen ze wellicht je aan de juiste gegevens helpen. Ook je bank (Mits internationaal actief) kan je wellicht wat info leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te beginnen zou je kunnen vragen of ze je een jaarverslag willen opsturen.Handelsregisters buiten Europa:
Bijna alle landen hebben een Handelsregister. Dit wordt meestal niet bijgehouden door de Kamer van Koophandel, maar bijvoorbeeld door een handelsrechtbank of private organisatie.
Volgende links vind je meer info erover:
http://www.kvk.nl/over-de-kvk/over-het-handelsregister/buitenlandse-handelsregisters/handelsregisters-buiten-europa/

http://www.kvk.nl/over-de-kvk/over-het-handelsregister/buitenlandse-handelsregisters/informatie-over-buitenlandse-handelsregisters/

http://www.kvk.nl/ondernemen/internationale-handel/contacten-leggen/buitenlandse-kamers-van-koophandel/

Maar kan je aanraden stap bij de kamer van koophandel binnen die kunnen je het beste adviseren hoe het aan te pakken.Je betaald er niet voor niks elk jaar een bedrag voor om ingeschreven te staan en dat is ook om je te adviseren!Waarschijnlijk moet je daar een afspraak voor maken maar zou dat echt doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je gegevens van dat bedrijf op internet vinden ga er dan ook niet vanuit dat die betrouwbaar zijn dus naar de KvK.