Waar vind je een website over de zakelijke etiquette?

Waar vind je een website over de zakelijke etiquette.

Met name waar er bijvoorbeeld het volgende in word verklaart:

- Hoe schrijven we een zakelijke brief
- Welke aanspreek en afsluitvormen zijn er?
- Wat zijn de correcte afmetingen voor een briefhoofd?
- ...

Kortom alles waar de BIN-normen worden besproken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jij bent zeker Belgisch? BIN-normen zijn normen die het Belgische Instituut voor Normalisatie (BIN) heeft uitgewerkt om de administratieve verwerking van geschreven gegevens efficiënt te laten verlopen.

Ik heb een website voor je gevonden met wat tips: http://www.netonline.be/ondernemen/detail.asp?id=742

En deze:
http://www.vvzc.be/links.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat vind ik geen kwestie van zakelijke etiquette in het algemeen maar van secretariële kwaliteiten c.q. kennis van handelscorrespondentie.
Waarschijnlijk heeft een opleidingsinstituut op het gebied van secretaresse-opleidng, zoals Schoevers, daarvoor informatie.