Waar vind ik marktcijfers van de branche webdesign?

Ik start mijn eigen bedrijf, heb cijfers nodig voor mijn marktonderzoek. Er zijn hierover geen gegevens bekend bij het CBS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

Er is nog geen branchevereniging webdesign en daar door bestaat de branch niet. Cijfers worden dus niet expliciet bijgehouden.
ronron1212
12 jaar geleden
kijk even bij www.kvgo.nl., die hebben cijfers van de grafische wereld. De grafische en designerswereld is gerelateerd aan elkaar en met die cijfers kan je dus ook je kennis verbreden.

en bekijk ook even de adformatie website. Misschien kan je via hen met vaklui in contact komen (vakblad voor designers)

De reclame wereld en de webdesigners wereld zijn nagenoeg hetzelfde. Kijk eens op de onderstaande link.

denkdenk, de digitale vakbeurzen gaan niet door dit jaar.

laat maar weten of je hier iets aan hebt. Anders zoek ik nog even verder voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is aansluiting bij higherlevel voor u ook een idee.
(zie mijn antwoord na het uwe)
Een dergelijke vraag kun je het beste stellen bij HigherLevel. Dat is een forum voor bedrijven en ondernemers, gefinancierd door het ministerie van economische zaken.
http://www.higherlevel.nl/forum/

Daar kun je AL je ondernemers-vragen stellen en krijg je zeer professionele antwoorden.
Het is ook een serieus netwerk om deel van uit te maken.
Met mensen die je verder kunnen helpen in woord en daad. Met bijbehorende rekening als het niet op het forum afgehandeld kan worden. Dat dan weer wel.
Maar ja, je bent ondernemer of je bent het niet.

Heel veel succes met de zaken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dit soort vragen bijvoorbeeld:
"Is er nog plaats in de webadvertizing branche ?"
http://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=33300;start=msg309009#msg309009