Uiteraard je (bedrijfs)naam, je functie(beroep) Adres, telefoonnummer, e-mail adres. Kijk anders es op www.vistaprint.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er vanaf in welke hoedanigheid je die kaartjes wilt uitreiken. Heb je een bedrijf, dan alle bedrijfsgegevens erop. Is het strikt prive, dan naam, adres, telefoon, email en eventueel je website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk de contact informatie waar je best bereikbaar bent. Ik denk niet dat een straat adres echt belangrijk is (tenzij je een winkel hebt), maar email/web adres en land/ mobiele telefoonnummers.
Natuurlijk naam en eventuele functie.
Voor een winkel of praktijk is het meer straatadres, telefoonnummers en email/web adres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als bij allerlei andere informatiedragers: wat wil ik dat de ander weet of zou moeten kunnen weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naam, adres kvk nummer bank nummer.

Het belangrijkste, je boodschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedrijfsnaam, eventueel logo, adres, telefoonnummer(s), functie, e-mail en eventuele website...

En als je de achterzijde ook bedruk dan kun je daar een aantal regels op zetten met wat dingen nader bij naam noem die betrekking hebben op de bedrijfsvoering...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In welke branche je werkt.Wat ze kunnen verwachten van je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De naam van het kaartje verklapt eigenlijk wat er op moet staan.
Een visite kaartje bevat alle gegevens die nodig zijn om jou of je bedrijf te visiteren(bereiken).
Dus bedrijfsnaam adres telefoon fax email en webadres zijn wel minimale gegevens.
Je zou dit kunnen uitbreiden met je persoonlijke gegevens zoals naam functie mobiel nummer rechtstreeks telefoonnummer email en dergelijk.
Maar wat belangrijker is in mijn ogen is dat je ervoor zorgt dat je kaartje eruit springt.
Het grootste gedeelte van de visite kaartjes is rechthoekigvan vorm en heeft een afmeting van ongeveer 8*5.5 cm.
Als ik in mijn visitekaartjes map kijk zijn 99.9% van de visite kaartjes zo uitgevoerd.
Daarom hebben wij er voor gekozen om de kaartjes van ons bedrijf in een afwijkende vorm te laten maken.
Kost iets meer maar heeft een veel hogere attentie waarde omdat hij afwijkt van de rest. Ook de gekozen kleur kan er voor zorgen dat je kaartje opvalt maar zorg er dan wel voor dat deze wel overeenkomt met je huisstijl
Ik heb eeb voorbeeld van het eerste idee naar onze ontwerper bijgevoegd omdat ik geen zin heb om met al mijn gegevens op internet te staan