Hebben jullie tips voor mij? (pakketten naar Polen)

Ik ga beginnen met het versturen van pakketten (met o.a. voedsel en kleding) naar Polen. Hebben jullie tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Het versturen hiervan kost aardig wat geld, is het een goed idee om langs te deuren te gaan om geld op te halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er hongersnood in Polen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indd! ;D

Het beste antwoord

Als eerste moet je weten wat het volume en het gewicht is van de zending. Ik heb dit ooit eens uitgezocht een aantal jaren terug voor mijn werk en het blijkt dat GLS de goedkoopste was en daarna kwam TNT.
Maar als ik jou was zou ik de grote bedrijven zoals tnt, ups, GLS, DHL, fedex en misschien een lokale vervoerder een aanvraag sturen.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Om langs de deuren te gaan heb je in ieder geval een collectevergunning nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Transportbedrijven zoeken die gespecialiseerd zijn met vervoer naar Polen of contact opnemen met Humanitas of een dergelijke stichting.