Op de foto, wat voor een soort map is dat wat voor een naam? En wie weet waar ik deze mappen kan laten bedrukken met een logo? DANKJEWEL

Zo'n soort documentenmap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik denk dat het map is met foto's. Doe het eens open en kijk wat erin zit. Maar ik weet niet hoe je die map kan laten bedrukken met een logo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een dossiermap, even googlen op 'dossiermap logo' levert de volgende site op waar je ze kunt laten bedrukken: http://www.drukkerijsito.nl/ maar er zijn waarschijnlijk legio mogelijkheden.
Je hebt ze overigens ook met elastieken om de hoeken, dat zijn elastomappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Multicopy kan je zeker helpen