In Batavia stad bij Lelystad, hebben de winkels daar het hele jaar door opruiming/aanbiedingen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, het hele jaar door zijn er wel aanbiedingen. Ik krijg de nieuwsbrief en daar staat alles in dat ze op dat momrnt hebben.
12 jaar geleden
het is een outlet en dat betwkent dat kleren die ouder zijn verkocht worden ( en dus uit het assortiment gaan) daardoor is de prijs laag en dus lijkt het dopr hun reclqme of het altijd uitvwrkoop is. dit is eigenlijm best raar omdat de kosten voor se eigenaar om het pand daar te huren best hoog zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik was er laatst en vroeg me het zelfde af, ik vroeg het even na, hun hebben er een bepaald systeem voor om te kiezen wat er extra goedkoop wordt