Krijg je bij het kopen van bijv. Computeridee. Ik heb er ook nog wel 20 liggen:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er maar 1 gebruiken per klant. Misschien kun jij de schrijver een geldige code sturen van een bon die jij hebt.
Ik heb er ook een paar liggen maar die waren al verlopen of gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou geweldig zijn als dat zou kunnen. Ben net voor mezelf begonnen en zou erg blij zijn met Adwords kortingcoupon.
Die zitten vaak als bijlage bij zakenbladen. Meestal een 50 Euro "probeercoupon" met wat wervende tekst van Google & co. Ik gooi ze altijd weg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie evt:
http://www.emarky.nl/gratis-adwords-coupons/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke week bij de adformatie. En die is gratis.