Maximaal aantal personen per pas bij de makro

Is er een maximum aantal mensen om binnen te komen per pas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.9K

Antwoorden (5)

jazeker, max 2 per pas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
+1. En kindertjes mogen er niet in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij mogen met z'n drieën toch gewoon naar binnen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn er net nog met z'n 3 naar binnen geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je geluk gehad, normaal mag het maar met 2
Ik kom met mijn pas met partner + 2 kinderen binnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op vertoon van een geldige Makro-pas en een legitimatiebewijs (vanaf 16 jaar) hebben twee personen toegang, van wie ten minste één als inkoper op de klantenpas staat vermeld.
2.Met uw Makro-pas zijn naast de inkoper en de introducé ook kinderen onder de 10 jaar van harte welkom. Kinderwagens en/of buggy's kunnen niet worden toegelaten. Alleen de Maxi-Cosi zonder onderstel mag meegenomen worden naar de winkelvloer. Ook hebben wij voor u winkelwagens met Maxi-Cosi’s klaar staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de officiële regels zouden het er 2 zijn, maar in de praktijk kun je ook met 3 of 4 mensen naar binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 volwassenen+ 2 kinderen. Je moed je met een normale pas legitimeren. Bij een horeca pas en een gold card hoeft dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de pashouder mag er nog één introducé mee