Hoe moet je als bedrijf netwerken met een non-profit tussenpersoon?

Ik heb de indruk dat non-profit organisaties huiverig zijn voor commerciële initiatieven van onbekenden. Als de non-profit organisatie ook nog eens tussenpersoon is en daarmee geen belang heeft in het contact, lijkt het me erg moeilijk om een goed contact te krijgen en te houden.

Het bedrijf is geinteresseerd in de clienten van de organisatie en heeft de bedoeling die clienten als (vaste) klanten aan het bedrijf te binden.
Op internet tref ik tips aan over netwerken, maar deze gaan over netwerken tussen bedrijf en klant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
ik kan me hier niets bij voorstellen verklaar je nader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik vind dit een wazige vraag.
Natuurlijk is een non-profit organisatie niet geinteresseerd als een commercieel bedrijf contact wil met haar klanten.

Antwoorden (1)

Een organisatie is non profit of zal niet meewerken aan het verstrekken van adres gegevens van zijn of haar klanten. Dit mag niet
ronron1212