Omdat de aanvoer van verse producten op zondag minder is. Veel bedrijven zijn op zondag gesloten, ook de distributiecentra die producten leveren aan supermarkten als AH. Bedrijven waar wél gewerkt wordt, moeten hun personeel meer uitbetalen op zondag (geen reguliere werkdag).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou zeggen omdat het duurder is om leveranciers verse producten te laten leveren op zondag dan op andere dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet bij welke AH jij je boodschappen doet, maar hier bij "mijn AH" zijn ze net zo duur als op ma t/m zaterdag.

Toegevoegd na 12 uur:
En dan hebben ze ook voor zondag een apart boekje met bonusaanbiedingen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe je erbij komt .
De versproducten worden zondags niet aangeleverd .
Het zijn gewoon de producten van vrijdag en zaterdag .
Misschien is het een foutje van de super !