mag je zomaar een speeddate avond organiseren? dus zaaltje huren en een advertentie zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat mag zomaar. Ik heb nergens iets kunnen vinden, waaruit zou blijken dat dat niet zou mogen. Tenzij je er een bak geld mee zou verdienen, dan mag het wel nog steeds, maar moet je wel het e.e.a. opgeven aan de belasting denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij geen bezwaar, zeker niet als het niet te groot wordt. Met veel mensen wordt het een evenement en moet je aan veel wetjes voldoen. Waar die grens ligt weet ik niet. Maar je kan simpel wel contacten leggen en ze dan ergens laten afspreken, als je afspraken maakt met een restaurant, disco, bar etc. dan kunnen hun je wel vertellen wat ze mogen toestaan. Dan heb je ook daar niet te veel zorgen. Inkomsten hoor je op te geven maar je hoeft niet altijd belasting te betalen, dat ligt helemaal aan je situatie. En als je bijv. met de bar regelt dat hun de drankjes doen en je daar iets vcoor terug ontvangt hoef je je ook geen zorgen om BTW etc. te maken.