Waar kan je petten/caps inkopen en die weer verkopen op een webshop

Ik wil graag een zakcentje bijverdiennen door petten te verkopen op een webwinkel/shop. Maar hoe kom je nou aan de petten??? Als je het bij een normale winkel koopt dan moet je het voor een hogere prijs verkopen. Maar dan koopt niemand er iets want iedereen wilt dan natuurlijk naar de normale winkel..

Dus waar kan je de petten kopen die je weer kan doorverkopen??

Dus hoe gaat dat precies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Het lijkt erop alsof je bedrijfsplan nog wat meer ontwikkeling nodig heeft. Misschien kan je ook iets anders dan petten verkopen? Anders zoeken naar een fabriek die petten maakt, in china zitten er veel. Moet je wel engels kunnen, of probeer marktplaats is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Partijhandels op kopen via veilingen enzo... En idd inkopen in china eo. , maar daar moet je idd wel in verdiepen en de juiste connecties hebben, als je grote partijen in nl laat komen, kan het zijn dat het bij de doane word tegengehouden.. Dat zou zonde zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk maar eens op www.alibaba.com Hier kun je vanalles inkopen, bedenkt het maar en het is er.