Heb je een vergunning nodig om een product in de trein actief te gaan verkopen?

Ik vroeg me af of je zomaar een product(100tal) in de trein mag verkopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat dit zomaar mag, misschien is het een optie om een mailtje te sturen naar NS..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er worden wel al producten verkocht in de trein. Cup-a-soup geloof ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je een vergunning voor nodig.
En die krijg je niet makkelijk, waarschijnlijk niet.

Er worden al wel dingen verkocht in de trein.
Door studenten die met een rugzak koffie en thee enzo
verkopen.
Die zijn in dienst van een bedrijf

http://www.lekkerwerkenophetstation.nl/web/show/id=50359