Hoe kom ik snel aan branchegegevens van de grafische sector?

Het liefst met visuele ondersteuning zoals grafieken o.i.d. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 minuten:
Oftewel de reclamebranche

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wellicht vind je de informatie die je zoekt in de bureaubijlage van het weekblad Adformatie, een vakblad voor mensen werkzaam in de reclamewereld:
http://www.kluwershop.nl/adformatie/details.asp?pr=5235
(Zowel het blad als de bijlage zijn gratis voor mensen die in de reclamesector werkzaam zijn. Misschien kun je eens bij een reclamebureau informeren of ze een exemplaar voor je hebben).

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens, voor de duidelijkheid: de grafische sector is heel iets anders dan de reclamebranche...