de werkzaamheden die het minst makkelijk gecontroleerd kunnen worden.
als je zelf een product kan leveren (los van een pand, in/verkoop van middelen) en niet afhankelijk bent van anderen (middelen en collega's) is dat natuurlijk helemaal makkelijk.

schoonmaaksters, klusjesmannen/vrouwen, thuiskapster zijn hier goede voorbeelden van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je verbaast me keer op keer door je grondige , goede antwoorden.duimpje !

Andere antwoorden (11)

huisschilders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horeca of Bouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat veruit bovenaan staat qua zwart werk is een werkster/huishoudster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enige goede antwoord.
In de sinterklaas branche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je de pieten en sinterklazen bedoeld die op visite komen op 5 december? Dan ben ik het met je eens, alleen is dit maar één keer per jaar...dus of daar nu op jaarbasis het meest mee wordt zwartgewerkt denk ik niet!
schoonmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overal wel .. ken iemand die in een patattent / bij een stomerij / bij de etos & bij en callcenter heb zwart gewerkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drugshandel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ook in controleerbare situatie's zijn er zwartwerkers te vinden, deze personen staan dat vaak maar voor bijv. 10% op de loonlijst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, in de sex-industrie natuurlijk !
Ofschoon ......... ik las in een artikel laatst dat prostituees ook aangifte van belasting moeten doen. Lijkt me wel vreemd dat je als klant (Pfffff ....... effe op adem komen en de gulp dichtritsen) naar een bonnetje moet vragen of erger nog: een handtekening achter je naam moet gaan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de steenkoolmijnen een goede kans maken.