Ik wil een eigen bedrijf beginnen, niet veel investeringskosten wie heeft er een goed idee ? Branche maakt niet uit ( geen sex )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Softwarebedrijf. Een PC met wat goede software en een bureau op je eigen kamer is voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een glazenwasbedrijf, niet veel investering nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een hele brede vraag die slechts lijkt te gaan over het hebben van een eigen bedrijf.
Naar mijn mening heeft een zelfstandige onderneming pas kans van slagen als je iets gaat doen waar je goed in bent en waar je plezier aan beleeft. Dat is erg lastig op basis van deze informatie.
Mijn advies is dus: kijk waar je goed in bent en wat je leuk vindt, zoek een doelgroep, werk van huis uit (lage investering), neem geen voorraad (als je in goederen wilt handelen) en zorg dat bekend wordt wat je doet!

Veel visie, plezier en klanten gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkster voor particulieren.
Je benadering om een bedrijf te beginnen roept vragen bij mij op.
Waarom wil je een eigen bedrijf beginnen?
Waarom nu?
Wat is je achtergrond?
Wat is je ervaring?
Wat vind je leuk om te doen?
Waar ben je goed in?
Wat wil je niet (behalve sex)?
Waar wil je een eigen bedrijf beginnen?
Hoeveel geld heb je beschikbaar om te investeren?

Een bedrijf wat kans van slagen heeft een eigenaar nodig die helemaal idolaat is van wat het bedrijf doet. Een eigenaar moet, zeker in het begin, niet bang zijn om erg veel uren te draaien zonder direct een financiele vergoeding. Een grote kennisenkring om de eerste klanten uit te halen helpt zeker.
Maak eerst eens een lijst van dingen die je nu leuk vindt en die je wel 16 uur per dag zou willen doen.
Denk dan na hoe je dit commercieel zou kunnen opzetten. Hou er rekening mee of je het over 15 jaar ook nog leuk zou kunnen vinden.
Veel suc6.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wanneer je in de buurt van Rotterdam woont en antwoorden op de vragen hebt die ik hierboven heb gesteld mag je contact met me opnemen voor hulp bij het opstarten van een bedrijf. daan@transmoto.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hot item op dit moment is het maken van Apps voor de Iphone. Misschien dat je hier iets kunt starten..