Als het jou geld oplevert en die persoon die de lead heeft aangedragen daar moeite voor heeft moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, maar wat als degene die de lead aanlevert daar dus veel tijd en ook geld in heeft geinvesteerd en degene die de lead koopt of krijgt op basis van commissie geen goede verkoper is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet natuurlijk wel een lead zijn die de potentie heeft iets op te leveren. Daar krijgt de aanlever een klein bedrag voor, en dat loopt op naarmate er meer verkocht wordt. Indien uiteindelijk blijkt dat de verkoper geen goede verkoper is dan denk ik dat hij weinig leads meer gaat krijgen en hij wat anders moet gaan doen.
Als je dat van tevoren afgesproken hebt of spontaan als de lead zich uit tot een succes, dan kan je bij wijze van geste hiervoor betalen. Je kan maar beter van tevoren goede afspraken maken dan heb je op het einde ook geen scheve gezichten.