Waar kan je 300 lange houdhoudfolie kopen? Wordt vaak in groot-keukens gebruikt, bij restaurants enzo. Ik heb geen toegang tot een groothandel ...

Dus kom niet aan met Sligro of Makro....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel toegang tot een makro ofzo we kunnen ook samen gaan :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je eigenlijk?
300 meter lang?
300 rollen?

Antwoorden (2)

vriendjes worden met iemand die wel een pasje heeft, voor winkel of vereniging
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken niemand die zoiets heeft.
Vraag het aan de baas van jou stamkroeg .
Als zij jou daar een beetje kennen !
Die wil wel een rolletje meenemen voor jou van de groothandel .

Toegevoegd na 15 uur:
Ik kon wel 30 cm breedt en 250 meter lang vinden voor jou op www.twepa.nl

Toegevoegd na 20 uur:
Druk in de bovenste rij op disposables .
Kijk links onder disposables en druk op aluminium .
En maak jou keuze .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen oplossing.Dit kan je toch ook kopen buiten groothandels om?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, hier heb ik meer aan? Maar waar staat die op de site vermeld? Ik kan het niet vinden?