Welke kassa-systemen bestaan er als je gebruik wilt maken van pin/chip apparaten, kassa, online bankzaken...?

Mijn zus gaat een winkel openen maar weet niet welk kassa-systeem daarvoor geschikt is. Wie heeft er suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dan best aan een alfa Touch
maar uiteraard wat voor winkel is het er zijn zoveel verschillende kassasystemen. Zie hieronder de link daar heb je het alfa systeem en andere kassa's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welke branche?