Mag een TNT-chauffeur reclame maken voor zijn eigen koeriersbedrijf, op de bonnen van TNT?

Er worden hier wel eens pakketjes bezorgd. Als je niet thuis bent, gaat er zo'n bon in de bus waarop staat dat je het bij het postkantoor of bij de buren kan ophalen. Soms heeft de chauffeur er dan een stempel op gezet met de naam van zijn eigen koeriersbedrijf. Zou dat mogen van TNT?

13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan heel goed zijn dat het een chauffeur betreft die in opdracht van tnt pakketjes rondbrengt. De stempel staat dan ook op de bon die hij inlevert bij tnt zodat ze kunnen zien dat het pakket door zijn bedrijf is afgeleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TNT laat heelveel ZZP ers voor zich rijden dan hebben ze geen vaste loonkosten

Toegevoegd na 5 minuten:
Ja dat mag dus wel
ronron1212
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Weet ik, maar dat is de vraag niet.
bamibal
13 jaar geleden
Ik bedoel of hij dan reclame mag maken op de TNT-bon.
ronron1212
13 jaar geleden
Hij maakt geen reclame maar laat zijn naam achter voor herkenning als de bezorger
Rudolf
13 jaar geleden
TNT is hierin onnavolgbaar. Hier brengt Jan en alleman tegenwoordig in opdracht van TNT pakketten rond. De kwaliteit van de dienstverlening is de laatste jaren dan ook drastisch gedaald.