Hoe trek ik klanten aan voor mijn massagepraktijk?

Ben al jaren sportmasseur bij sportverenigingen.
Ik heb thuis een massageruimte en wil meer vanuit huis gaan werken.
Hoe pak ik dat aan?
Hoe maak ik reclame?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Laat aan de mensen in jouw regio zien dat jij de expert bent op het gebied van sportmassage. Vraag testimonials aan je huidige klanten die je op je site zet. Begin een nieuwsbrief waarin je tips geeft over het voorkomen van sportblessures. Promoot die nieuwsbrief op plekken waar veel sporters komen. Zo bouw je aan een lijst van potentiële klanten. Voor (bijna) gratis nieuwsbrief providers kun je kijken bij Mailchimp, aWeber of campaign monitor. Daar vind je ook templates die je kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hang posters op, op plaatsen waar het est wel druk is of maak een website
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adverteren tot je blauw ziet dat is het enige. Zet advertenties op Marktplaats, in alle plaatselijke krantjes en/of blaadjes, hang advertenties op bij sportscholen, supermarkten enz.
In het begin kost het veel geld maar als het eenmaal loopt komen de klanten bijna vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga netwerken, begin met Twitteren, maak een pagina op LinkedIn, start een blog (Wordpress oid), ga folderen, zet een advertentie en probeer een artikeltje in een locaal blad te krijgen. Kom in beweging. Praat er veel over, kijk of je een visitekaartje neer mag leggen in sportzaken of sportscholen. Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met de lokale krant, vaak zijn deze wel geinteresseerd in je verhaal.
Zorg voor een goede en duidelijke website. Ook is het handig om hier de prijzen op te vermelden.
Je kan advertenties in lokale kranten zetten, met verwijzing naar je praktijk én internetadres. Veel mensen gaan eerst bij je website kijken voor ze besluiten om naar je toe te gaan.
Hang folders op bij supermarkten e.d.

Stel een open dag in, waar iedereen een kijkje kan nemen, kondig dit evt in een interview met de krant aan.