Wat is de voorspelling van de markt voor ecommerce en online adverteren in Nederland tot 2012?

Het liefst heb ik cijfers met onderbouwing en/of bronvermelding.

Het gaat om de totale markt, niet om individuele bedrijven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen cijfers voor je... Ik heb alleen wel dagen dat ik uren bezig ben met het alleen opnemen van de telefoon door al die call-centers die bellen om je weer geld uit de zak te kloppen... Het vreemde is dat ze allemaal op dezelfde dag bellen. Maar van mij kan het niet snel genoeg 1 oktober zijn, want dan ben ik daar vanaf...

Antwoorden (1)

Grappig dat je 'voorspelling' en 2012 bij elkaar hebt staan en ik vraag me af of je probeert te duiden op een mogelijk vergaan of volledige omslag in de wereld, waardoor alle prognoses nu, van geen belang zijn in 2012.

Verder denk ik dat je voor het antwoord op cijfers en online adverteren beter bij de betreffende bedrijven zelf op de sites kunt kijken, want vele bedrijven voorspellen voor hun eigen cijfers iets anders. Dus daar zal 2012 geen omslag (behalve meer en meer en meer winst) verwacht worden.