In Nederland kennen we de organisatie de Kamer van Koophandel. Hoe heet dit in België?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ook Kamer van Koophandel en in Wallonië heet het Chambre de Commerce.

Wel is er een verschil, wij hebben een landelijk systeem. In België is het per gebied. Zo heb je een Kamer van Koophandel Oost-Vlaanderen en ook weer een Kamer van Koophandel Mechelen en een Chambre de Commerce de Wallonie Picarde

Toegevoegd na 57 seconden:
Deze zijn, zoals de meneer boven mij uitlegt, allemaal aangesloten bij de federatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in belgie heet dat:

Federatie van Kamers voor Handel en Nijverheid van België
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Federatie van kamers voor Handel en Nijverheid
CCI,